fbpx

Cartier lanserer kundeprogrammet “Cartier Care”

I mai bestemte Jaeger-LeCoultre seg for å introdusere det som var bransjens høyeste garantitid med 8 år, dersom man registrerte seg i deres nylanserte kunde-/careprogram. Nå følger et annet selskapet i Richemont-gruppen etter med det som virker å være en nær identisk løsning, nemlig Cartier Care!

Santos de Cartier Chronograph

Informasjonen som vi hittil har fått antyder at Cartier Care baserer seg på nøyaktig samme prinsipper og samme oppskrift som vi har sett fra nevnte Jaeger-LeCoultre. Det betyr at kunder som registrerer seg i den nettbaserte løsningen får utvidet garantitiden på sin klokke til relativt imponerende 8 år. Samtidig vil selskapet benytte nettløsningen for å knytte kundene tettere til selskapet gjennom spesialtilpassede tilbud, som vi regner med vil utvides etter hvert.


Kunder med aktuelle klokkemodeller vil blant annet få tilbud om et gratis batteriskift (til en moderne lengelevende variant), justering av lenke, service og ulike former for personalisering, hvor alt skal kunne bookes online. I tillegg skal du kunne få egne invitasjoner fra din lokale forhandler og Hvorvidt dette vil gjelde (og fungere sømløst) for norske kunder allerede fra starten er litt usikkert. Uansett vil kunder som registrerer seg kunne nyte godt av en utvidet garantitid, og med en normalgaranti på 2 år er det et virkelig byks som tilbys.

Programmet er ikke helt nytt, for i følge Watches by SJX ble det rullet ut i det små allerede i fjor, men da forbeholdt kundene som kjøpte den nye Santos de Cartier. Nå er det imidlertid åpent for alle, men vi regner med at det kun er klokker som er kjøpt i nyere tid som vil kunne få utvidet garantien.

Mer informasjon om Cartier Care på de offisielle nettsidene!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Dette nettstedet bruker Akismet for å redusere spam. Lær om hvordan dine kommentar-data prosesseres.

%d bloggere liker dette: